.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزنگاه انتحابات پارلمان بخش خصوصی ؛
رد صلاحیت شده های اتاق بازرگانی معرفی شدند
با انتشار فهرست تایید صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات هفتمین دوره اتاق بازرگانی هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی حرارت پیدا کرد چرا که بسیاری از چهره هایی که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردند در بزنگاه تایید صلاحیت ، رد صلاحیت شدند...
رد صلاحیت شده های اتاق بازرگانی معرفی شدند

با انتشار فهرست تایید صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات هفتمین دوره اتاق بازرگانی هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی حرارت پیدا کرد چرا که بسیاری از چهره هایی که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردند در بزنگاه تایید صلاحیت ، رد صلاحیت شدند

انتخابات هفتمین دوره اتاق بازرگانی آن قدر «از نفس افتاده» کلید خورد که گویی هیچ اتفاق ویژه ای قرار نیست برای آینده پارلمان بخش خصوصی به وقوع بپیوندد. همه چیز در شرایط عادی پیش رفت و بسیاری از چهره های شناخته شده و فعالان اقتصادی خبره تمایلی برای حضور انتخابات بازرگانی از خود نمایش ندادند تا عرصه برای چهره هایی مانند علی انصاری، رییس هیات مدیره بانک تات برای خود نمایی فراهم شود. برخی هم خود با تمایل شخصی از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی کنار کشیدند تا همه چیز بدون هیچ حاشیه ای پیش رود تا اینکه هفته گذشته خبری مبنی بر عدم برگزاری انتخابات پارلمان بخش خصوصی در تاریخ مقرر به سرعت بر روی خروجی خبرگزاری های مختلف قرار گرفت.

« به خاطر تایید صلاحیت ها زمان برگزاری انتخابات را عقب انداختند. شنیدم خیلی ها را رد صلاحیت کردند. » این جمله یکی از کاندیدا های پیشگامان عرصه تولید و تجارت است که در حیاط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به سمت خودروی شخصی اش در حال حرکت بود تا در یک نشست خبری شرکت کند.

جمله ای که دقایقی بعد نیز توسط برخی دیگر از هم قطاران او نیز مورد تایید قرار گرفت اما زمان زیادی نگذشت که اعلام شد انتخابات اتاق بازرگانی تهران راس روز و ساعت مقرر برگزار می شود تا از این پس فعالان بخش خصوصی منتظر فهرست تایید کاندیدا ها برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی باشند. با انتشار فهرست تایید صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات هفتمین دوره اتاق بازرگانی هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی حرارت پیدا کرد چرا که بسیاری از چهره هایی که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردند در بزنگاه تایید صلاحیت ، رد صلاحیت شوند. ابراهیم جمیلی، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و رییس اتاق بازرگانی زنجان از چهره هایی بود که شاید اصلا کسی گمان نمی کرد از حضور در هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی باز بماند. او که چندی پیش با تاسیس اتاق بازرگانی البرز به عنوان رییس این اتاق بازرگانی نیز دایره فعالیت های خود را گسترده تر کرده بود با رد صلاحیت توسط هیات نظارت دیگر نمی تواند در انتخابات پارلمان بخش خصوصی شرکت کند.

محمد رضا بهزادیان چهره شناخته شده دیگری است که نام او در فهرست رد صلاحیت ها قرار گرفته است. او که طی چهار سال اخیر با وجود اینکه در پارلمان بخش خصوصی حضور نداشته است اما همواره به عنوان چهره ای خبر ساز برای فعالان بخش خصوصی بوده است. او در انتخابات ششمین دوره پارلمان بخش خصوصی با هماهنگی دولت توانست علینقی خاموشی را پس از یک دوره طولانی از ریاست اتاق بازرگانی کنار بگذارد تا پیروز جدال خود با خاموشی شود. او دقایقی پس از برگزاری ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی و پس از اینکه علینقی خاموشی به عنوان رییس پارلمان بخش خصوصی کشور انتخاب نشد در گفت و گویی عنوان کرد: « به هدف مان که اتاق بدون خاموشی بود رسیدیم. »

محمود اسلامیان هم از حضور در پارلمان بخش خصوصی باز ماند. او نیز در زمره چهره های شناخته شده ای قرار می گیرد که در حال حاضر ریاست اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان را بر عهده دارد. پیش از این نیز در فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده است و همواره از او به عنوان یکی از چهره های پر نفوذ پارلمان بخش خصوصی نام برده می شد. از چهره های شناخته شده دیگر رد صلاحیت شده در اتاق بازرگانی اصفهان باید به سید مصطفی رحیم صفوی اشاره کرد.

شاید بسیاری از این موضوع آکاهی نداشته باشند که برادر سید یحیی (رحیم ) صفوی، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیات رییسه اتاق بازرگانی مشغول به فعالیت بود.

سید مصطفی رحیم صفوی در میان فعالان بخش خصوصی استان اصفهان مشغول به فعالیت بود و حتی در ترکیب هیات رییسه پارلمان بخش خصوصی اصفهان هم حضور داشت اما هیات نظارت او را برای شرکت در هفتمین انتخابات پارلمان بخش خصوصی تایید صلاحیت نکرد.

http://xm.comxa.com/images/94db62f7b7a6.jpg


Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com


محمد هیراد حاتمی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1389
از اینکه ایرج حسابی را رد صلاحیت کردند کاری بسیار کار خوبی بوده.این مردک مجرد و... باز علاوه بر آلودگی اخلاقی گرایش سیاسی چپ وسبز داشت.
نا شناس 3 اسفند 1389
آيا رد صلاخيت ها به دلايل سياسي و حمايت آنها از جنبش سبز بوده است؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.